Thursday, September 22, 2011

best lah!

seriously.
cuba korang bayangkan dalam kelas korang, korang cuma perlu main twitter je untuk dapat markah.
cool gila kan?
:)

korang cume perlu tweet2, post gambar, follow sana sini, apa-apa saja lah yang berkaitan dengan twitter.
macam mengarut kan? tapi itulah kebenarannya kat sini.
salah satu subjek aku untuk sem 3 kat upm ni nama dia Language & ICT. so apa yang aku belajar dalam subjek ni berkaitan dengan benda IT zaman sekarang ni lah.
:)
sangat lah mudah.

tapi, taklah semudah tu je. apa yg korang tweet tu tak boleh lah yang mengarut, erotik tu semua tak boleh lah.
kalau korang nak cakap pasal artis yang bogel2 telanjang ke memang nak kena penampar lah kan.
mestilah berkaitan dengan akademik sikit.
^^ V

but then, sumpah aku kata yang aku agak gembira dengan kelas ni. sebab kelas ni betul-betul relax gila. tak payah nak pikir banyak-banyak pasal kerja ke, latihan ke, nak menghafal ke apa jadah semua tu. sume tak payah.
:)
tenang je.

aku harap aku boleh dapat A untuk subjek ni. sebab aku rasa tak susah pun. cuma aku jangan buat hal lah nak ponteng-ponteng ke apa ke macam masa aku kat matrik dulu. hehe.

sekarang ni aku kena betul-betul fokus kat pelajaran. pointer aku tak cukup bagus lagi. bila-bila masa je pointer aku boleh turun mendadak. lagi-lagi kalau spanish aku hancur. so wajib lah untuk aku memperbaiki pelajaran aku.
di samping aku menikmati hidup aku di uni jugak lah. tak boleh lah asyik nak belajar je kan. hehe. :)

peace!! ^^ V

3 comments: